دریچه صفر درجه

دریچه خطی صفر درجه
دریچه خطی صفر درجه با پره های ثابت راه حلی همه کاره هستند که از قضا برای نصب در سقف های کاذب نیز استفاده می شوند. آن ها می توانند تا دورترین نقطه در اتاق نیز، هوا را به گردش دربیاورند.  طراحی منحصر به فرد این دریچه ها، امکان نصب یکپارچه در ردیف های طولانی را فراهم می کند و زیبایی بصری هر محل را تکمیل می کند.  دریچه خطی صفر درجه که معمولاً برای اهداف مکش و تخلیه مورد استفاده قرار می گیرد، به دلیل قابلیت های بالا و کارایی که دارد بسیار محبوب شده است.

عملکرد دریچه های صفر درجه

دریچه 0 درجه با پره های ثابت، جایگزینی مناسب و همه کاره برای دریچه های خطی 30 درجه است که در برای سقف های کاذب بکار می روند. آن ها می توانند به طور موثر جریان هوا را به دورترین نقاط اتاق هدایت کنند.  ترکیب یکپارچه آن در ردیف های طولانی علاوه بر زیباتر کردن محیط، کارآیی آن ها را نیز افزایش می دهد. این دریچه مطمئن و کارآمد که معمولاً برای کاربردهای مکش و تخلیه استفاده می شود، انتخابی محبوب در ساختمان های مسکونی است که از طریق سیستم های داکت اسپلیت و فن کویل تهویه می شوند.
 این دریچه را می توان به گونه ای سفارشی کرد که شامل مدل های دو طرفه، سه طرفه و چهار طرفه با خطوط 30 درجه و همچنین دمپر های قاشقی و موازی در 7 و 8 پیکربندی برای کنترل  جریان هوا می باشد.
دریچه صفر درجه می تواند با دمپر های موازی و متقابل سفارشی شود.
دریچه صفر درجه همراه با دمپر موازی
دریچه صفر درجه با دمپر موازی
دریچه صفر درجه همراه با دمپر متقابل
دریچه صفر درجه با دمپر متقابل

ابعاد دریچه صفر درجه

هنگام سفارش دریچه های خطی صفر درجه، ابعاد دهانه کانال یا قاب چوبی باید محاسبه شوند.  اگر تعیین ابعاد کالا توسط خریدار مشخص نشده باشد، بطور پیش فرض ابعاد یک سانتی متر اعمال می شود.  توجه به این نکته ضروری است که هنگام درخواست دمپرهای موازی یا دنده ای، باید فضای کافی در کانال برای قرار دادن دمپر در صورت باز بودن کامل وجود داشته باشد.

رنگ دریچه صفر درجه

 به طور معمول رنگ دریچه ها سفید یا رنگ شیری است که آن را می توان در صورت درخواست سفارشی کرد تا با طرح رنگ محل نصب، مطابقت داشته باشد.

قیمت دریچه های صفر درجه

برای تعیین هزینه دریچه 0 درجه، عواملی مانند ابعاد مورد نظر، کمیت و انتخاب رنگ نقش اساسی دارند.  برای راهنمایی جامع، اطلاعات دقیق و استعلام قیمت، می توانید با کارشناسان فروش شرکت سازه صنعت تماس بگیرید تا در زمینه قیمت، راهنمایی های لازم به شما ارائه شوند.

مزایا دریچه خطی 0 درجه

این ابزار همه کاره هستند و می توانند در گوشه ها (روی دیوارها) با هر زاویه دلخواه نصب شوند.  آنها هوای کارآمد را با حداقل افت فشار فراهم می کنند و برای رفع مشکلات نشت هوا در سقف ها ایده آل هستند.

معایب دریچه خطی 0 درجه

تیغه های مستقیم این دریچه اجازه تنظیم جهت را نمی دهد.  این شیر به دلیل طراحی ظریفی که دارد برای مناطقی که در معرض ضربه هستند مانند کف یا مکان های کم عرض دیوار توصیه نمی شود.

جنس دریچه های 0 درجه از چیست؟

جنس تیغه و پروفیل قاب در این ابزار معمولاً از آلومینیوم با ضخامت 1 میلی متر برای تیغه ها و 1.25 میلی متر برای قاب تشکیل شده است.  عرض قاب کرکره می تواند 3.3 سانتی متر یا 4.5 سانتی متر باشد که از پروفیل آلومینیومی یا هر اندازه دیگری از آهن سیاه یا گالوانیزه ساخته شده است.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *