دریچه بازدید زیر فن کویل مشبک

دریچه بازدید زیر فن کویل مشبک

دریچه بازدید فن کویل مشبک چیست ؟

دریچه بازدید زیر فن کویل مشبک ، با ایجاد دسترسی به داکت ها و فن کویل های موجود در سیستم هوارسانی و تهویه ساختمان، از مهم ترین بخش های این سیستم محسوب می شوند. با توجه به موارد گسترده کاربرد این دریچه ها، انواع مختلف و متنوعی از آن ها تولید و عرضه می شود. دریچه بازدید مشبک، یکی از قدیمی ترین و اولین مدل های دریچه بازدید فن کویل است که هنوز هم بسیار پرکاربرد و پر فروش می باشد.

دریچه بازدید مشبک

دریچه بازدید مشبک، یک سیستم ایجاد دسترسی آسان و امکان مشاهده ورودی های هوا که در زیر فن کویل یا همان هیترهای هوای مرکزی نصب می‌شود، استفاده می‌شود. این دریچه از جنس مشبک یا گریت، به دلیل قابلیت تحمل بار و عملکرد موثر در شرایط سخت هوایی، مناسب برای محیط‌های صنعتی، تجاری و رزیدنسی است. این دریچه‌ها عموماً دارای درب بازشو هستند که باز و بسته شدن آن آسان است و به تنظیم جریان هوا کمک می‌کند.

کاربرد دریچه های بازدید مشبک

اشاره کردیم که دریچه های زیر فن کویل نقش مهمی در سیستم تهویه هوای مطبوع هر ساختمان دارند. در این بخش به کاربردهای اصلی دریچه های زیر فن کویل مشبک می پردازیم. این مدل از دریچه ها با ساختار خاص و ویژه ای که دارند، قادر می باشند تا برگشت هوا را در سیستم تهویه بدون هیچ مشکلی انجام دهند.
اما این تنها کاربرد این دریچه ها نیست. دریچه های مشبک با جلوگیری از افت فشار نیز به بهبود عملکرد سیستم هوارسانی ساختمان ها کمک می کند. افت فشار در محیط می تواند باعث مشکلاتی نظیر تجمع هوای کهنه، مشکلات تنفسی و یا ایجاد صدای بلند هنگام باز و بسته شدن در شود؛ که با استفاده از دریچه های مشبک می توان از وقوع این اتفاقات جلوگیری نمود.

دریچه-بازدید-زیر-فنکوئلی-با-مکش-لانه-زنبوری-لولا-دار

دریچه زیر فن کویل مشبک چه ویژگی هایی دارد؟

دریچه بازدید زیر فن کویل مشبک محبوبیت و پر فروش بودن خود را مرهون ویژگی ها و خصوصیات خاصی که دارند می باشند. این دریچه ها با نصب سریع و آسان و کاربرد ساده و بدون مشکل یک انتخاب عالی برای هر ساختمانی می باشند. دریچه های بازدید زیر فن کویل مشبک در اندازه ها و طرح و رنگ های مختلف و متنوع تهیه و عرضه می شوند که مشتریان می توانند با توجه به نیاز و موردِ استفاده ی خود مناسب ترین گزینه موجود را انتخاب و تهیه نمایند.
به علاوه، نصب آن ها از نوع “پیچ مخفی” یا همان “پیچ از داخل” می باشد که باعث زیباتر دیده شدن این نوع دریچه هاست. این دریچه های زیر فن کویل با ظاهر زیبایی که دارند برای محیط هایی که زیبایی اولویت محسوب می شود نیز قابل استفاده می باشند. دریچه بازدید از جنس ورق های ضخیم آلومینیومی تولید می شوند که مقاومت بالا در برابر ضربه و خوردگی و عمر مفید بالایی دارند.

قیمت دریچه بازدید زیر فن کویل مشبک

دریچه های زیر فن کویل مشبک علاوه بر دامنه کاربرد بسیار بالا و ویژگی های کاربرپسندی خود، قیمت مناسبی هم دارند. همان طور که در بخش ویژگی های دریچه مشبک اشاره کردیم؛ این نوع دریچه ها از جنس ورق های ضخیم آلومینیوم می باشند. به همین دلیل است که قیمت این دریچه ها کاملا مناسب بوده و انتخاب آن ها مقرون به صرفه می باشد. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که اندازه و ابعاد دریچه های مشبک بر قیمت نهایی آنها تاثیر گذار است و دریچه هایی با اندازه بزرگتر قیمتِ تمام شده ی بالاتری دارند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *