دریچه بازدید زیر فن کویل شیاردار

دریچه بازدید زیر فن کویل شیاردار

در این محتوا قرار است با دریچه بازدید زیر فن کویل شیاردار آشنا شویم. دریچه های بازدید زیر فن کویل بخش مهمی از سیستم تهویه هوای مطبوع می باشند که وظیفه دارند تا امکان دسترسی آسان به داکت ها و فن کویل ها را فراهم کنند. وجود این دریچه ها برای بازدید، بررسی، تعمیر و حتی تعویض فن کویل ها و داکت ها ضرورت دارد. دریچه بازدید فن کویل انواع مختلفی دارند و یکی از این انواع، دریچه بازدید زیر فن کویل شیاردار است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این نوع دریچه ، لحظاتی را به مطالعه این مطلب اختصاص دهید.

موارد استفاده از دریچه بازدید زیر فن کویل شیاردار

مادامی که هوای برگشت دستگاه داکت یا فن کویل را به طور مستقیم از طریق کانال هوا تامین شود؛ استفاده از دریچه زیر فن کویل ساده و بدون حفره یک انتخاب مناسب محسوب می شود. در این شرایط نیازی به استفاده از دریچه بازدید زیر فن کویل شیاردار نیست. اما در همه موارد این اتفاق نمی افتد. گاهی اوقات هوای برگشت توسط کانال هوا تامین نمی شود. در شرایط این چنینی دریچه بازدید زیر فن کویل وظیفه دارد که هوای برگشت را خودش تامین کند. در نتیجه، باید از دریچه بازدید زیر فن کویل شیاردار استفاده شود که امکان تامین شدن هوای برگشت وجود داشته باشد.

انواع دریچه بازدید شیاردار

دریچه بازدید زیر فن کویل شیاردار انواع مختلفی دارند که وجه تمایز عمده ی این انواع با هم، اندازه شیارهاست. اندازه شیار دریچه های زیر فن کویل شیاردار همیشه یکسان نیست و بسته به مورد استفاده، شرایط، نوع سیستم تهویه هوای مطبوع ساختمان و در نهایت اندازه و ابعاد دریچه، طول شیارها با هم متفاوت خواهد بود. دریچه-بازدید-زیرفن-کویلی-با-مکش-شیار۱۸-سانتی-لولایی متداول ترین انواع این دریچه ها دریچه های بازدید زیر فن کویل شیاردار 18 سانتی و 9 سانتی می باشد. هریک از این دو نوع دریچه می توانند درب لولایی یا وزنه ای داشته باشند. نصب این نوع دریچه ها بسته به شرایط به صورت پیچ از رو یا پیچ در داخل(پیچ مخفی) ممکن است. امکان استفاده از رنگ کوره ای الکترواستاتیک نیز برای ایجاد یک کاور رنگی ( به رنگ دلخواه مشتری) برای دریچه های شیاردار 18 سانتی و 9 سانتی وجود دارد.

فایده های استفاده از دریچه شیاردار

دریچه بازدید در اندازه های مختلف تولید می شوند و قابل استفاده برای محیط های مختلف می باشند. به علاوه، می توان آن ها را به خاطر ظاهر زیبایی که دارند برای محیط های شیک و لوکس هم استفاده کرد. با استفاده از رنگ کوره ای، می توان این دریچه ها را به رنگ مورد علاقه مشتری تغییر داد. این دریچه ها در جنس های مختلفی تولید می شوند و این موارد استفاده آن ها را افزایش می دهد. به عنوان مثال، در محیط های شرجی می توان از نوع پلاستیکی و در محیط هایی که زیبایی ظاهری اولویت دارد، از نوع چوبی ام دی اف آن استفاده کرد. قیمت دریچه بازدید زیر فن کویل شیار دار کاملا مناسب و مقرون به صرفه می باشد و نصب آن نیز سریع و راحت است که آن را به یک انتخاب عالی بدل می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *