دریچه بازدید زیر فن کویل خطی

دریچه بازدید زیر فن کویل خطی

دریچه های بازدید زیر فن کویل نقشی مهم و کلیدی در سیستم تهویه ساختمان ها ایفا می کنند. این دریچه ها انواع مختلف و متنوعی دارند که یکی از این انواع، دریچه بازدید زیر فن کویل خطی است. پیش تر، این نوع دریچه ها به دو نوع یک طرفه و دو طرفه تقسیم می شدند؛ اما امروزه نوعی دریچه خطی ترکیبی یک طرفه و دو طرفه با کارایی بالاتر و عملکردی عالی نیز تولید می شود.

فواید استفاده از دریچه زیر فن کویل خطی

استفاده از دریچه های بازدید زیر فن کویل خطی فواید بسیاری دارد. به عنوان مثال، در میان انواع دریچه بازدید فن کویل نمونه خطی آن بسیار راحت و سریع انجام می شود. این دریچه ها هم بر روی دیوار و هم روی سقف قابل نصب می باشند.
دریچه بازدید زیر فن کویل خطی در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند که همین ویژگی کمک می کند تا برای شرایط و موقعیت های مختلف قابل استفاده باشند. علاوه بر آن، می توان بر اساس خواست و نیاز مشتری آن ها را با یک لایه رنگ کاور کرد تا ظاهر زیبایی پیدا کنند و برای مکان های لوکس قابل استفاده باشند.

دریچه-بازدید-زیر-فن-کوئلی-با-مکش-خطی-۳۰-درجه-لولایی

جنس دریچه بازدید خطی

دریچه های بازدید خطی از جنس های مختلفی تولید می شود. بسته به این که دریچه زیر فن کویل خطی ما از چه جنسی باشد؛ ویژگی های خاصی خواهد داشت که آن را برای استفاده در موارد خاصی مناسب می کند. معروف ترین مواد اولیه مورد استفاده برای تولید این نوع دریچه های زیر فن کویل عبارتند از آلومینیوم، چوب و پلاستیک.
آلومینیوم پر استفاده ترین ماده اولیه مورد استفاده در تولید دریچه بازدید می باشد. چوب ام دی اف نیز به خاطر مقاومت مناسب و زیبایی ظاهری برای دریچه های مورد استفاده در محیط های لاکچری و شیک استفاده می شود. برای محیط های مرطوب و شرجی نیز استفاده از دریچه زیر فن کویل خطی پلاستیکی پیشنهاد می شود که مقاومت مناسبی در برابر خوردگی و زنگ زدگی نشان می دهد.

قیمت دریچه بازدید زیر فن کویل خطی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باعث پرفروش بودنِ دریچه های زیر فن کویل خطی شده است؛ قیمت مناسب و به صرفه بودن آنهاست. قیمت یک دریچه زیر فن کویل خطی تابعی از جنس، اندازه و مدل آن می باشد. به عنوان مثال، یک دریچه چوبی قیمتی نسبتا بالاتر از دیگر انواع دریچه های خطی ( آلومینیومی و پلاستیکی) دارد.
اندازه دریچه های زیر فن کویل خطی مقدار مواد اولیه مورد استفاده در آن را تعیین می کند. در نتیجه، هر چه اندازه یک دریچه خطی بزرگتر قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. مدل های مختلف دریچه خطی نیز نیاز به سطح تخصص و طراحی مختلفی دارند. طرح های حرفه ای تر و پیشرفته تر به طور معمول گران تر از انواع دیگر می باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *